Tuesday, 26 April 2011

akhirnyaaa.......

    Hurm,.... Alhamdulillah,.. Akhirnya, setelah setahun aku berperah otak dengan Pengurusan Perniagaan,Matematik,Perakaunan dan Ekonomi, tamatlah jua perjuangan tersebut,.. Alhamdulillah,..

   Sepanjang aku di Kolej Matrikulasi Kedah yang terletak di Changlun, macam-macam ragam manusia yang aku temui,.. Di samping itu, banyak jugak pengalaman yang ak dapat sepanjang berada di perantauan,.. Yg ak pasti, pengalaman itulah yg dpt mematangkan ak dan dapat menabahkan ak untuk menghadapi hari2 mendatang.. Ak harap, ak tabah dan dpt menempuh hari2 mendatang dengan baik,.. Ammiinn,.. Prinsip hidup ak, "Pergi ke hujung dunia sekalipun ak akan meletakkan ALLAH dihadapan,Rasul yg ke2, dan yg ke3 ialah ma ngan abh, InsyaALLAH ak akn selamat dunia dan di akhirat,.." Itu prinsip hidup ak,..
 
   "Ak tak akan keluar rumah kalau tidak menutup aurat" aish mcm kenal, ayat sape ek? hehehe... dah2, ak xnak citer lebih2 sal MMABM,... Bialah ak simpan sal die tu dlm hati ak supaya tibe satu mase ianya menjadi suatu yg manis dlm hdup ak,.. Aminn,.. Semoga ALLAH memberkati hubungan kami yg berlandaskan agama,.. Bagi ak walaupun hubungan kami tak seperti hubungan pasangan kekasih yg lain,yg selalu dating di tepi pantai, memboceng motorsikal bersama2, tpi ak tak nak apabila dh di ijab kabulkan tiada lagi kemnisan,.. Yg tinggal hnyalah kejemuan sbb sume tu dah di rasai dan dinikmati waktu sebelum kahwin,.. Yg diinginkan Cinta sampai Syurga,.. Ammiiinnn,...

   

4 comments:

  1. uih,cam kenal je MMABM tu?hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha,... usah sebut,.. shhh,... diam suda,..

    ReplyDelete
  3. hahaha...tahu pun malu...jom lepak skali...

    ReplyDelete
  4. hahaha,... aku kembali,.. jom!!!!

    ReplyDelete